אודותינו
החיבור בין רבקה פלד ויעל טישלר מתחיל באהבה משותפת לאמנות עכשווית. לפני שמונה שנים החלטנו להגשים יחד חלום משותף: להביא את חוויית האמנות אל העולם העסקי, כמקור להשראה. פיתחנו מודל מקורי, השובר את המחיצות בין אמנות ועסקים, לטובת הקשבה והתבוננות חדשה על המציאות, לשיפור דיאלוג, לזיהוי צרכים והתאמתם למציאות משתנה, להמצאת טרנדים וחדשנות, ליצירת בולטות וזהות מיידית, לגיבוש אסטרטגיית מותג ולהגשמת תמונת עתיד חדשה.
כוחה של האמנות בהטמעת תכנים
מתכננים להשיק מוצר חדש? רוצים לשתף בחוויית המותג? מתלבטים בשיפור התקשורת בארגון? מטמיעים חזון וערכים? מרעננים את המותג ורוצים לרתום את הלקוחות או העובדים? אנו משתמשים באמנות ככלי רב עוצמה והשפעה ותופרים לכל ארגון פתרונות יצירתיים בהתאמה מדויקת למסרים שברצונו להטמיע. הפתרונות האמנותיים לצרכים הארגוניים הם ייחודיים ואינסופיים.
ARTISH LAB פריצות הדרך נולדות בחממה לחדשנות
מה הקשר בין תרבות מצרית עתיקה לתהליך מיתוג חדשני בחברת היי טק? מה יש לזמר ויוצר מוביל כמו עברי לידר ללמד את מנהלי השיווק על חדשנות בחוויית לקוח? ואיך הומור מתחבר עם דיון רציני בערכי ליבה? האם ניתן לחבר בין Outdoor לאיור בחפצים עם פיבן? ואיך בדיוק עיצוב אפנה וסטיילינג מתחברים לפיתוח מנהלים?
חדשנות היא ערך שיווקי אסטרטגי. כל מי שפועל בזירה העסקית יודע עד כמה חשובה החדשנות לבידולו, למובילותו והצלחתו של הארגון, שמקדיש מאמצים בלתי פוסקים כדי להמציא עצמו בכל פעם מחדש. גם אנחנו מחויבים לפתח פתרונות יצירתיים ללקוחות שלנו. אנחנו קוראים לזה ARTISH LAB: זוהי מעבדת ההמצאות שלנו. אמנים מובילים, אוצרים, מעצבים, מוסיקאים, אנשי תיאטרון, תרבות, תקשורת ושיווק, יושבים ביחד ויוצרים סיעור מוחות מפרה, על מנת להמציא בכל פעם דרכים ורעיונות, לפצח את האתגרים העסקיים שלכם היום, באמצעות כלים ומודלים של מחר.
על ההצלחה של ARTISH
ארגונים ולקוחות רבים התנסו במודל של ARTISH כדי להמריא מתוך גבולות המציאות היומיומית, כדי לחשוב על פתרונות לשינוי, להתבוננות חדשה על אתגרי המציאות. שילוב עם אמנות עכשווית יושם בהצלחה כחלק מתהליכים אסטרטגיים רחבי היקף, או במפגשים ממוקדים וקצרי טווח. באמדוקס רתמנו את כוחה של החוויה האמנותית לדיון בסוגיות של מצוינות ניהולית, בבנק לאומי פתחנו אופקים חדשים של תקשורת, בטבע שמשה האמנות להטמעת אופני חשיבה יצירתיים לחשיבה פורצת גבולות, באורנג' ההתנסות באמנות המחישה מהי חדשנות שיווקית, בויזה כאל השתלבנו בחשיבה על יצירתיות ניהולית ובבנק הפועלים הטמענו חזון וערכים בתהליך מורכב וחוצה ארגון . 
פעלנו להמציא דרכים חדשות  כדי לתת לכם השראה, להשתחרר ממחויבויות וממוסכמות. ראינו אתכם פורצים מסגרות, שוברים מחיצות ומגלים דרכים חדשות. מימוש, יצירה, ביטוי אישי, חיבור, מעורבות, הפתעה והזדהות, אלה הן התפוקות שאנחנו הבאנו לעסקים