חדשנות יצירתית
חדשנות יצירתית חדשנות יצירתית חדשנות יצירתית חדשנות יצירתית חדשנות יצירתית
אסטרטגיית חדשנות בפיתוח מוצרים
חדשנות היא מנוע אסטרטגי חשוב בכל חברה. חברות שרוצות לשמר את הצלחתן חייבות להקדיש מחשבה מתמדת למוצריהן העתידיים. אנו מציעים לחברות לנצל את הפוטנציאל היצירתי שלהן לסיוע במחשבה פורצת דרך בנושאים של חדשנות מוצרית.
כאן מתרגמים יצירתיות למוצר שידברו עליו מחר. את הניסיון שיש לנו ב ARTISH  בעידוד מחשבה יצירתית בתוך הארגון, אנו נסייע לכם לרתום לפיתוח מוצרים לצרכן הסופי.  המתודולוגיה המוכחת של ארטיש המבוססת על תהליך יצירתי מובנה מהווה פלטפורמה לבחינה של צורכי החברה בכלים שיווקיים. התהליך שאנחנו מובילים הופך רעיונות יצירתיים  למוצרים אשר ייכנסו לבחינה בתהליך פיתוח.
יעל קרייזלר וגלית אקרמן, השותפות שלנו בפיתוח מוצר ייחודי זה, הנן בעלות ניסיון של 13 שנה בניהול תהליכי פיתוח בחברות מובילות במשק בתחום המזון, הטואלטיקה והפרמצבטיקה. כיום הן יועצות המתמחות בנושא זה ומביאות איתן כלים ומתודולוגיות לעבודה נכונה לאורך זמן בפיתוח מוצר חדש, תוך הצבת הצרכן וצרכיו במרכז הבמה.